Al drie jaar is het geleden dat de Korando de wederopstanding van Ssangyong aankondigde. Af en toe zie je ze bij ons rijden, al blijven ze vrij schaars. Een faceliftversie brengt daar misschien geen verandering in maar laat hem wel bij zijn broertjes passen.
Hij ziet er alvast agressiever uit dan voor zijn facelift. Dat komt door het hoekiger maken van de voorzijde waarbij koplampen en bumper werden hertekend. Ook LED-verlichting werd toegevoegd.
Achteraan werd een spoiler toegevoegd en werden de achterlichten hertekend, zij het minder zichtbaar.
Binnenin hebben de ontwerpers een nieuw dashboard ingeplant met aangepaste instrumenten en een nieuw infotainment systeem. Ssangyong heeft het over opgewaardeerde materialen, al hoor je dat wel meer bij facelifts. Onder de kap zitten twee dieselmotoren met 149 pk en 181 pk. Behalve wat pk's blijven die ongewijzigd. Een manuele en automatische zesbak zijn beschikbaar, optioneel ook met vierwielaandrijving.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 5 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 20 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden