Volvo XC90 First Edition na 47 uur online uitverkocht

volvo-xc90-first-edition_03

De Volvo XC90 First Edition, die uitsluitend online te koop was, was op minder dan 47 uur volledig uitverkocht.

Bij de bekendmaking van de Volvo XC90 werd meteen bekend gemaakt dat ze exclusief online een speciale editie gingen lanceren. Op het moment van publicatie waren we sceptisch, want we wisten niet zeker of Volvo-rijders zich daartoe aangetrokken zouden voelen.

Volvo bewijst ons echter het tegendeel. In totaal waren er 1.927 stuks te koop en in minder dan 47 uur waren ze allemaal de deur uit. De Volvo-rijders gingen er soms goed tegenaan, soms werden er zeven exemplaren per minuut verkocht.

In België zijn er een zestigtal exemplaren verkocht, dat maakte Volvo bekend aan Autofans.be. Dat is bijvoorbeeld al meer dan de UK waar ze er 55 aan de man brachten.

Dat het zo snel ging was voor Volvo geen verrassing. "The huge interest in the XC90 escalated to astronomical levels after the world-première last week.” aldus Volvo Car Senior Vice President, Alain Visser.

Wat er zo speciaal is aan die First Edition? Op een genummerd plaatje achteraan op de koffer, niets.

Laatst gepubliceerd

Reacties

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws