Voor die betere handling zorgt ook een nieuwe achteras en nieuwe software die de elektrische besturing voelbaar moet verbeteren. Verder is er voor het eerst het
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) active roll stabilisation system beschikbaar op de Carrera S. Dat systeem zorgt ervoor dat de wagen minder overelt in de bochten en dus steeds in juiste positie op de baan blijft staan. De nieuwste generatie 911 wordt vervaardigd uit een gloednieuwe aluminium/stalen constructie die daarmee 45 kilogram uit de weegschaal haalt. Porsche zet dat gewichtsverlies kracht bij door ook de aerodynamica aan te passen. Zo werden de zijspiegels onder de zijraam en dus op de deur geplaatst, daar waar ze vroeger in het uiteinde van de raam zelf werden gemonteerd. Een voordeel op vlak van aerodynamica, zo luidt het bij Porsche. Verder merken we uiteraard de nieuwe lichtunits op, die nu iets strakker over de breedte worden uitgespeeld.
Reactie toevoegen
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen