Terwijl wij op 11 november wapenstilstand vieren, eren ze op die dag in Noord-Amerika oorlogsveteranen. Tesla creëerde voor Veterans Day een Model S in legertrim die stiekem best wel vet is.
Tesla is begaan met het leven van terugkerende soldaten. Zo heeft het merk van elektrische wagens al langer het doel om één van de grootste werkgevers te zijn voor oorlogsveteranen. Denk dan niet aan 70-plussers. In Amerika is er namelijk een groot aantal jonge mensen dat terugkomt van - pakweg - Irak en werk moet zoeken.
Hoewel het allemaal goed bedoeld is, zal er ergens wel een marketingsstrategie achter zitten. Want Amerikanen zijn enorm fier op hun veteranen. Als je daar op inspeelt als merk, dan kan je voor de gemiddelde Amerikaan niets meer fout doen. Deze Model S met legerpakje is het gevolg van die droom/ strategie. En eigenlijk, kunnen we daar niet rouwig om zijn. De Model S ziet er namelijk heerlijk uit met camouflagevlakken.
Reactie toevoegen
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen