
Never change a winning team zeiden we gisteren bij de Dacia Duster facelift nog. Maar wie te lang zijn winning team behoudt, riskeert om hopeloos achterop te raken.
Want hoewel de Megane in de statistieken nog steeds één van de bestverkopende modellen in zijn klasse is, begint de wagen stilaan te verouderen. Met name het interieur vonden wij bij de vorige facelift al voor vernieuwing vatbaar. En dat is toch de plek waar je als chauffeur de meeste tijd in doorbrengt. We verwachten dan ook dat Renault de volgende Mégane volgend jaar zal voorstellen, in Genève (maart) nog als concept en in Parijs (september) als productieklaar model.

Recente reacties
Zie je wel: dit is Citroën Ë-Berlingo (2021)
En hoe spreek je die ë van ë-hybride dan juist uit? "ei"-hybride, moet het dan zoiets zijn?
Door Adriaan 9 uur geleden
Officieel: Mercedes C-Klasse (2021)
Ferme digitalisering zeg! Prachtige technologie (als ze in ons hectisch Belgisch verkeer goed werkt...
Door Techno Patat 1 dag geleden
Officieel: Mercedes C-Klasse (2021)
Dat zeiden ze van de vorige C ook, maar ik vind hem by far de knapste van de Duitse 3. Een knap...
Door Techno Patat 1 dag geleden
Officieel: Mercedes C-Klasse (2021)
eenheidsworst stond weer in afslag... En al die reflecterende vlakken in dat interieur? walgelijk...
Door Yannick 1 dag geleden