Knap zijn ze, die deurhendels die zinken in de carrosserie van de Model S. Toch blijkt dat designfoefje het meest stuk te gaan aan de elektrische sedan.
Op het vlak van reputatie hebben ze niet echt te klagen bij Tesla. Want het automerk heeft hetzelfde ietwat goddelijke imago als Apple. Reputatie of niet, dingen kunnen altijd kaduuk gaan. In het geval van de Model S blijken dat de deurhendels zijn. Die zijn soms zo eigenzinnig dat ze gewoon niet meer functioneren. Wat best lastig is als je niet kan instappen.
Zo zijn er op verschillende Tesla-fora eigenaars te vinden die melding maken van het euvel en ook Amerikaanse consumentendienst Consumer Reports rapporteert het probleem. Het meest voorkomende geval zijn deurhendels die uit de wagen schuiven maar wanneer je ze aanraakt de wagen toch niet openen. Andere gevallen spreken van een hendel die gewoon niet meer uit de wagen komt geschoven. Niet dat je daardoor gestrand bent op je locatie, want meestal gaat het maar om één hendel. Al is het best lullig als je bijvoorbeeld langs de passagierskant moet instappen.
Tesla stuurt gelukkig een werknemer naar je thuis om het probleem op te lossen, veelal via wat gemorrel aan de software.
Recente reacties
Opinie: Nee, we moeten Audi Vorst niet redden met belastinggeld
Als men audi wil redden.waarom lukte dat niet met ford genk???. Brussel is belangrijker dan Brussel.
Door Cortinovis 5 uur geleden
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden