Begin dit jaar kreeg Amerikaanse musclecar Chevrolet Camaro een facelift. Die viel visueel echter zo zwaar op de maag bij klanten dat de verkoop er onder lijdt. Tijd dus voor een facelift op de facelift! Ach Amerikanen, het blijven Italianen zonder smaak...
Paniek op de bureaus van Chevrolet! Want de verkoop van de Camaro SS heeft sinds zijn facelift een serieuze deuk gekregen. Oorzaak? Volgens ingewijden - en heel het internet - het nieuwe design van die facelift. Want de opengesperde muil wordt niet door iedereen gesmaakt. Wat zal Chevrolet toevallig voorstellen op de SEMA tuningbeurs in Amerika? Jawel, een Camaro SS met aangepast smoelwerk. _________ Pre-facelift-facelift Camaro
Daarvoor heeft Chevrolet de kosten zo goed mogelijk proberen te drukken. Zo zien we dat het plastieken tussenstuk mee wordt gekleurd in de kleur van de auto en dat het logo terug zijn plaats vindt in de grille daarboven. Chevrolet noemt dit nog een concept maar geruchten wijzen er op dat het merk zo snel mogelijk de nieuwe snuit in productie willen nemen om de verkoop terug aan te zwengelen.
Waren ze bij Fiat ook maar zo snel met de Multipla...
Reactie toevoegen
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen