Nissan liet haar X-Trail even opnieuw langs de tekentafel passeren. Na drie jaar werd het immers tijd voor een kleine verjongingskuur.
De diesel-X-Trail voldoet voortaan aan de Euro5-uitstootnormen, dankzij aanpassingen aan inspuiting, versnellingsbak en het monteren van banden met lage rolweerstand. Buitenom zijn de wijzigingen iets opvallender. Zo verandert de voorkant, met nieuwe koplampen, een licht gewijzigde grille en ook een dikkere bumper. Achteraan vinden de LED-lampen hun weg naar de achterlichtunits. Ook de wielen werden iets breder, net zoals de wielkasten. Op de optielijst vinden we voortaan ook voor de mensen die geen navigatiesysteem bestellen een achteruitrijcamera, die projecteert via de binnenspiegel. Vanaf het najaar is de wagen beschikbaar bij de dealer.
Recente reacties
Waarom zou je Euro 98-benzine (E5) tanken in plaats van Euro 95 (E10)?
Daar ben ik wel benieuwd naar de onderliggende redenering hiervan, de distributieriem komt toch...
Door Adriaan 1 uur geleden
Waarom zou je Euro 98-benzine (E5) tanken in plaats van Euro 95 (E10)?
Met een natte distributieriem zoals bij de PSA motoren wordt er 98 E5 aangeraden. PSA= peugeot,...
Door Janick 15 uur geleden
DS SM Tribute (2024)
Heel jammer van die onderbrekingen boven de achterwielen. Dat verpest toch de mooie lange lijn....
Door Robbedop 19 uur geleden
Dik, dikker, BMW M5 Touring M Performance Parts (2024)
R.I.P. wat ooit een subtiel autosnelweg kanon was.
Door GLENN 22 uur geleden