Hij heeft een lange weg achter zich, maar staat nu te blinken op het salon van Brussel. De i20 Active is het hogere en - ietwat - stoerder broertje van de reguliere i20.
Zijn leven begon hij in India, maar in Europa verkoopt alles op hoge pootjes nu eenmaal als zoete broodjes. Waardoor we de i20 Active nu ook in onze contreien vinden. Dat Active-achtervoegsel zorgt er voor dat de i20 opgesmukt wordt met het nodige plastiek, dakrails en hij voortaan wat hoger op z'n pootjes staat, 2 centimeter om exact te zijn.
Vierwielaandrijving moet je niet verwachten onder de Active rakker, want het blijft een wagen voor de urban modder. Voorwielaandrijving is dus de norm, gekoppeld aan bekende motoren uit de i20 stal en een gloednieuwe 1-liter driecilinder turbo goed voor 100 of 120 pk.
Vanaf 18.499 staat er een i20 Active voor je deur.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden