Alfa Romeo betitelt de op één na strafste versies in het aanbod van de Giulia en de Stelvio al een tijdje als Veloce. Nu voegen ze daar ook een Ti-benaming aan toe, wat staat voor Turismo Internazionale.
Hand in hand gaan ze, de Stelvio en Giulia. Ook na de facelift blijven beide wagens samen hun updates krijgen. Zoals de nieuwe Ti-varianten voor de Veloce's. Vermogensgewijs verandert er niks en dus kan je nog altijd kiezen voor de 2.0 T met 280 pk of de 210 pk sterke 2.2 JTD. Schakelen doe je in beide gevallen met een achttraps automaat.
interieurupgrades
Wat verandert er dan wel? Wel, de Stelvio krijgt dikke 21 inchers en een nieuwe beschermplaat onder de achterbumper. Binnenin heb je Alcantara op de sportzetels en krijg je her en der carbonvezel accenten over dashboard en deuren. Ook de Giulia krijgt andere velgen, al zijn die dan niet zo groot. Verder krijgt hij dezelfde interieuraanpassingen als de Stelvio. Ook de ramen worden getint en rondom worden Ti-badges gestrooid. Ook de zijspiegels zijn anders dan de normale Veloces, nu zijn ze zwart gelakt. Volgens Alfa Romeo is de Ti-versie bedoeld om de Veloce's wat meer richting de krachtigere Quadrifoglio's te laten evolueren.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 16 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden