Jarenlang was de Model X in ontwikkeling. Op het laatste moment moest Tesla echter de handdoek in de ring gooien en de door hydraulica bediende vleugeldeuren achteraan vervangen door exemplaren met een elektromotor. Waardoor ze maar 4 maanden tijd hadden om de software op punt te stellen. Niet echt gelukt, als we de verhalen van verschillende klanten horen.
Het begint een beetje de stand van zaken te worden; overgehypte producten van Tesla die in realiteit toch wat gekke kwinkslagen bevatten. Dat dit er ook zat aan te komen voor de Model X is geen verrassing. Want hoewel die Falcon Wing-deuren er lekker hip uit zien vraagt het kleinste kind zich af hoe lang die mee zullen gaan.
Dat 'mee gaan' blijkt echter niet het probleem. Toch niet sinds ze voor een elektromotor gingen en de lekkende, oververhittende hydraulische exemplaren buiten smeten. Je kan dus heel de dag de deuren open en toe laten gaan. Al zijn ze niet zonder fouten, want verschillende klanten klagen over het feit dat ze soms niet deftig in het slot vallen en de elektronica er rare kuren op na heeft. Met een update hoopt Tesla dit probleem alvast op te lossen.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 13 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden