Eerder dit jaar pakte Cupra uit met groots nieuws: tegen het einde van dit decennium zou het merk auto's gaan verkopen in de Verenigde Staten. Hoewel het Spaanse merk van de Volkswagen Group nog moet starten aan zijn Amerikaanse reclamecampagne, was een cocaïnedealer ze al voor.
Porsche achterna
Orkaan Debby zorgde er namelijk voor dat eerder deze week 25 pakketjes cocaïne aanspoelden op een strand in Florida. Op zichzelf eerder nieuws voor de internationale tak van HLN, ware het niet dat alle pakketjes met trots het Cupra-logo droegen. Met een straatwaarde van meer dan 3 miljoen dollar lijkt het ons weinig waarschijnlijk dat de pakketjes geproduceerd werden in de Cupra-fabriek in Martorell.
Waarom de drugdealers dan een Cupra-logo op hun pakketjes plakken? An sich is dat niet zo speciaal. Wel vaker worden er logo's gebruikt van bekende of premium labels. Denk maar aan Dior, Porsche, Chanel of Lamborghini. Enfin, hebben we ook maar van horen zeggen.
Reactie toevoegen
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen