De C-Klasse sedan, estate en bijhorende AMG versies hebben hun facelift al achter de rug. Broertjes Coupé en Cabriolet komen iets later naar het feestje.
Zelfde verhaal als de vier- en vijfdeursversies. De facelift krijgt dus ook bij de Coupé en Cabrio nieuwe lichtunits en andere bumpers, maar de meeste wijzigingen bevinden zich vanbinnen. Daar gaat de evolutie dan ook snoeihard. Met een 10.25 inch infotainment scherm en een 12.3 inch instrumentenpaneel is deze C weer helemaal bij de tijd. Waar het nog harder gaat is het autonoom rijden. Daar krijgt ook deze Coupé en Cabriolet de nieuwste snufjes mee uit de grote broers E-Klasse en S-Klasse.
Recente reacties
Opinie: Nee, we moeten Audi Vorst niet redden met belastinggeld
Als men audi wil redden.waarom lukte dat niet met ford genk???. Brussel is belangrijker dan Brussel.
Door Cortinovis 7 uur geleden
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden