De opengesperde Spindle Grille is hot bij Lexus. Al kan het niet alle klanten bekoren, want er is een deel van het vaste cliënteel dat liever koude pap voorgeschoteld krijgt. Iets dat Jeff Bracken, Amerikaanse vice president van het merk, maar al te goed weet. Zo heeft hij al meermaals telefoontjes gekregen van oudere mensen die een uur lang uitdrukken hoe teleurgesteld ze zijn in Lexus. Stoute Lexus, vroeger was je braver!
Overleven
Een echte impact zullen die telefoontjes niet maken. Zo besloot Lexus vijf jaar geleden het geweer van schouder te veranderen. Om te overleven moest het af van haar saai imago en evolueren naar een merk dat synoniem staat met straf design en hypermoderne technologie. Een ander stiekem doel? De gemiddelde leeftijd van de kopers naar beneden halen. Roger zal dus met zijn pensioen bij een ander merk moeten gaan shoppen. Of je kijkt voorbij de gapende grille, Roger, en neemt genoegen met het feit dat Lexus het meest betrouwbare merk is in Europa. We willen de cijfers heus eens opsturen met de post.
Reactie toevoegen
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen