De originele 500 is ondertussen tot kunst verheven, de nieuwe doet het ook niet slecht. Nummertje 2 miljoen werd onlangs aan een Duitse klant geleverd.
Kwatongen beweren wel eens dat de nieuwe Fiat 500 die in 2007 het levenslicht zag Fiat gered heeft van bankroet. Bekijk je de verkoopcijfers, dan kan je die kwade tongen niet geheel ongelijk geven want tien jaar later rollen er maar liefst 2 miljoen exemplaren van rond op onze aardbol. Nummertje 2 miljoen is een rode 500S die richting een Duitse klant gaat.
Het origineel doet het op cijfervlak trouwens nog beter, want in totaal werden er 3,9 miljoen stuks van gesleten, al was dat wel over 18 jaar productietijd. Desalniettemin heeft het moderne bolhoedje niet al te veel moeite om het succes van de oude bolhoed te evenaren.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden