De gehele auto werd in een carbon fiber-jas gestoken en verder nog optisch volledig gelijk gesteld aan de echte DBS. Binnenin kreeg de DB9 diezelfde doorgedreven make-over, afgewerkt met materialen en kleurcombinaties naar wens van de eigenaar. Ook de motor werd aangepakt en produceert nu 550 pk tegenover de 470 standaard stuks. De ophanging kreeg een upgrade met variabele dempers en ook de remmen gingen erop vooruit. Die zijn vooraan nu 380 mm groot en tellen 6 pistons t.o.v. de 4 achteraan. Je kan de ge-rebodyde DBS herkennen aan het Edo Competition opschrift op de remklauwen. Hoeveel de transformatie gekost heeft werd niet gezegd. Naar de motivatie voor deze klus hebben we het raden. Da man had zich evengoed een echt exemplaar kunnen aanchaffen, dat hij dat niet gedaan heeft siert hem. Blijkbaar was hij echt wel verknocht aan dit specifiek exemplaar.
Via: Carscoop
Reactie toevoegen
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen