
Twee stieren die elkaar ontmoeten. Twee Italiaanse volbloeden op Belgische bodem. Twee Lamborghini Aventadors die op de gevoelige plaat werden gezet door Philippe Collinet. Dat willen we niet anders dan delen met jullie.
De Lamborghini Aventador is nog steeds de meest recente commerciële Lamborghini van het moment. En hoewel hij al even meegaat, blijft het een enorm indrukwekkend apparaat.
Onder de kap ligt een V12 die 700 pk sterk is en daarbovenop alle vier de wielen aandrijft, vandaar het 4 suffix in de naam LP 700-4. De sprint naar 100 km/u werkt hij in slechts 2,9 seconden af en de topsnelheid ligt op 350 km/u.
Geniet mee van knappe set fotografie.

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik

Formaat 1200px: klik
Met dank aan Extravaganza motors voor de wagens.
Recente reacties
Rijtest: BMW 220i Coupé (2023)
En de mustang kan je volgens mij enkel nog nieuw met de V8 kopen. €3500 jaarlijkse rijtaks,...
Door GLENN 12 uur geleden
Vraag: liever trajectcontroles of flitspalen?
Liefst geen van beide
Door Pieter E 1 dag geleden
Rijtest: BMW 220i Coupé (2023)
Idd de betere keuze maar op de Toyota site staat dat het model uitverkocht is. Daar sta je dan.
Door Jos D. 1 dag geleden
Vraag: liever trajectcontroles of flitspalen?
kamp zoweinigmogelijkcontrole maar als het dan toch moet kamp trajectcontrole
Door Jan De Groote 1 dag geleden