Hij is de gezinswagen van het jaar in België en voor sommigen op visueel vlak de 'Evoque voor het werkvolk'. Wel, er bestaat een kans dat dit volk ook een cabriovariant van de Tivoli zal krijgen, net zoals je er één kan vinden bij Range Rover.
Volgens een Brits bericht zou het afzagen van het dak bij de Tivoli voor gigantische interne discussies zorgen bij SsangYong. Want voor elke voorstander heb je ook een tegenstander. Die eersten voelen het aankomende succes van zo'n niche-SUV-zonder-dak-markt, de andere vrezen ervoor dat de Tivoli daardoor een mop wordt en ze ermee hun momentum verliezen.
Een logische vrees, want met de Tivoli heeft SsangYong eindelijk een automobiel waarmee ze op verschillende markten hun voet kunnen neerzetten. Een voet die de Zuid-Koreanen willen vergroten met de evenzeer groter gemaakte Tivoli XLV. De cabrio zou dan het derde broertje van de familie worden. Althans, als 'ie groen licht krijgt binnen het merk. Het is dan ook niet ondenkbaar dat ze eerst de verkoop van de Range Rover Evoque Cabrio duchtig in het oog zullen houden.
Recente reacties
Range Rover SV Bespoke Mer du Nord bestaat in slechts 5 exemplaren, krijgt waanzinnig prijskaartje
Die "1 of 5", krijgen alle 5 deze te zien? Of komt er dan ook in plaats van die 1 een 2,3,4,5 te...
Door this 6 uur geleden
Column: Waarom de Hyundai Ioniq 5N het EV-landschap voorgoed verandert
Wie weet komt er nog een uitbreiding met geluid van galopperende paarden als je optrekt.
Door this 11 uur geleden
Column: Waarom de Hyundai Ioniq 5N het EV-landschap voorgoed verandert
Een koets gebruikt wielen, al dat technisch vernuft is voor niets nodig! Weet je hoeveel frictie...
Door Adriaan 11 uur geleden
Column: Waarom de Hyundai Ioniq 5N het EV-landschap voorgoed verandert
Ik mis ook het geluid van paard en koets :)
Door Tomv 1 dag geleden