De Belg Alain Visser gaat vanaf nu voor Volvo werken. Hij wordt er vice-president voor marketing,verkoop en klantenservice voor de hele wereldmarkt. Zijn doelstellingen zijn niet mis, hij moet er voor gaan zorgen dat de verkopen verdubbelen in een periode van acht jaar. Volvo wil tegen 2020 800.000 auto's verkopen. Dat gebeurt voor een deel in China, waar moederbedrijf Geely de touwtjes stevig in handen heeft. Volvo wil er van 47.150 auto's dit jaar groeien tot 200.000 stuks in 2020.
Eerder was Alain Visser aan de slag bij Ford België en Ford Europe, later volbracht hij die functie bij General Motors. Hij werkte kort als Marketingchef bij Chevrolet maar vond daar zijn draai niet, waarbij hij eind maart vertrok bij GM.
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 2 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 4 dagen geleden