Terwijl ze bij Kia de Cee'd voorstellen, laten ze bij Hyundai de breakversie van diens neefje zien. De i30 is alweer een hele stap vooruit in de evolutie van de Koreaanse kar, al lijkt het er deze keer niet op dat de CEO van Volkswagen even naar de bouwkwaliteit van de i30 Wagon komt kijken, zoals hij bij de hatchback wel deed. De achterzijde mag misschien wat plomp aandoen, de voorzijde blijft de nodige dynamiek behouden. Hij is hoe dan ook goed voor een laadruimte van minstens 528 liter en maximaal 1.642 liter.
Recente reacties
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Het snelladen is goed voor de rijken en deze met een leasing. Als particulier moet je thuis...
Door Mathieu 2 dagen geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Ik vermoed ook zoiets...
Door Mathieu 2 dagen geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Renault zegt het niet met zoveel woorden, maar daar lijkt het alleszins wel op. Die verbrandings-...
Door Joram 2 dagen geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Nutteloos hoog toch niet, de hoogte komt bijna puur door die batterijen die er onder liggen. Want...
Door this 2 dagen geleden