Maserati introduceerde zopas de nieuwe Ghibli, als kleine Quattroporte. Nu er met een dieselvariant een heilig huisje omver gegooid is, kan er evengoed een breakversie af, toch? Of houden ze het beter bij een coupé-variant, zoals de Ghibli's uit vervlogen tijden?
Bij WorldCarFans gokten ze alvast op beide paarden, een lezer daar maakte een Photoshopversie van de break en de coupé. Maar hoe zou zo'n break dan genoemd moeten worden? De Cinqueporte of de Bellagio Fastback zijn de enige varianten die recent als breakversie van een Maserati verschenen, al waren die coachbuilt voor rijke Oosterse klanten. Beide versies mogen er wezen en Maserati zou er nieuwe markten kunnen mee aanspreken, vooral in Azië zou dat tegenwoordig interessant zijn.
Recente reacties
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 1 dag geleden
Deze elektrische Nissan Townstar Evalia is officieel leuker dan een Renault Kangoo
Hopelijk beter dan mijn Atila 87kw,slechte wagen voor dit geld.
Door Thys Freddy 1 dag geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Ik heb een DS7 diesel. Kijk, er wordt steeds vergeleken met Duitsers. Dat mag maar moet dit? Ik heb...
Door Jan Verbanck 1 dag geleden
Test: Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI (2024)
Dat hangt er van af wat je wilt, deze versie doet nog altijd minder dan 10 sec naar 100km/u. Wat...
Door this 1 dag geleden