En of de G-Power M6 Hurricane CS een vervolg krijgt! Deze 'RR' krijgt zomaar even 50 pk bovenop de 750 stuks van de eerder gelanceerde variant. Dat zijn er zomaar even 293 meer dan de standaardconfiguratie. Het koppel blijft hetzelfde, al was dat met 800 Nm al niet min. De motor is ook nog steeds een V10 met bi-supercharger. In 4,35 seconden bliksemt deze wagen naar de 100 km/u, in 9,3 seconden tikt hij de 200 km/u aan.
In minder dan 25 seconden passeer je de 300 km/u met deze bliksem.
Het extra vermogen wordt bekomen door de motor wat bij te werken. De pistons werden lichter en stijver gemaakt, en ook aan de koeling werd extra aandacht besteed. 20 inch rubbers houden de wagen op de weg, een carbon spoiler werd onder de voorbumper gemonteerd voor een betere luchtgeleiding. Wil je de snelste straatlegale vierzitscoupé, dan ga je best op zoek naar 252.101 euro, want zoveel kost dit pk-monster.
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 14 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 18 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
En wat met capaciteitstarief? Het is allemaal zo simpel niet. Ik heb geen vennootschap, ik krijg...
Door this 18 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Mij lijkt het dat de (negatieve) reacties hier vooral komen van mensen die een eigen vennootschap...
Door Bjorn 19 uur geleden