Het Italiaanse modehuis Trussardi en de Duitse constructeur BMW hebben de handen in elkaar geslagen voor een speciale editie van de 5 GT. Het project werd gelanceerd naar aanleiding van de 100ste verjaardag van het modehuis. Onder de kap zou er niets wijzigen, alle veranderingen zijn optisch waar te nemen. Zo zien we de speciale 'Heraldic Brown' kleur, knap leder met Trussardi kenmerken en uiteraard enkele nieuwe logo's. Verder merken we ook de nieuwe 20 inchers op. De speciale editie is beschikbaar op de 530d, 535d, 535i en de 550i, allemaal al dan niet met vierwielaandrijving. Over de prijs werd geen woord gerept, alsook over het productie-aantal van deze oplage.
Laatst gepubliceerd
Reacties (7)
Plaats een reactiebeslist een marketing trukje om de slecht verkopende (lees lelijke 5GT) aan de man te brengen.
Anoniem: Of dat de reden is weet ik niet, maar een marketingtrucje is dit zeker.
@ Anoniem, ik denk niet dat het echt de bedoeling was van de 5GT om hem in massa's te verkopen (niche). Daar hebben ze de andere 5-varianten voor.
Zijn zeldzaamheid siert hem juist.
OT: knappe editie, maar idd vooral marketing.
toch net té metroman voor mij hoor :)
@ BB, geef maar toe dat je stiekem zo'n sjacoch wilt :-)
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 11 uur geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 1 dag geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden