Met de rijeigenschappen van 'European premium brands' en een 'best-in-class' chassis laat het persbericht van Hyundai duidelijk verstaan op welke klanten ze mikken met deze nieuwe Genesis.
Maar dat wilden ze vroeger eigenlijk ook al en die slagzinnen horen we bij andere merken ook al eens. Hyundai pompt de Genesis vol met technologische snufjes, zoals de Human Machine Interface (HMI) voor bediening van media en navigatie, het Advanced Traction Cornering Control (ATCC) dat het rijgedrag in de bochten opvolgt en een nieuw soort stuurbekrachtiging met de naam R-MDPS. Wie wil, kan voor vierwielaandrijving kiezen met het HTRAC 4WD-systeem.
Wat er onder de kap komt laat Hyundai voorlopig niet weten, al denken wij aan een aantal dikke benzinemotoren. De looks zijn alvast een verderzetting van Hyundai's fluidic sculpture design, dat je ook van de andere recente modellen kent. De Genesis wordt dit jaar nog in Zuid Korea gelanceerd, volgend jaar volgt de rest van de wereld. Naar alle waarschijnlijkheid komt hij niet naar België, omdat onze markt niet echt ingesteld is op dikke benzineslurpende limousines.
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 19 uur geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 1 dag geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 2 dagen geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 2 dagen geleden