Maserati staat aan de vooravond van een modellenoffensief. Toch hoef je daar niet op te wachten, want de Levante Trofeo tikt alle juiste vakjes aan. Een fraai design met een V8 van Ferrari onderin? Ja graag!
Maserati staat aan de vooravond van een modellenoffensief. Toch hoef je daar niet op te wachten, want de Levante Trofeo tikt alle juiste vakjes aan. Een fraai design met een V8 van Ferrari onderin? Ja graag!
Je moet het hun wel nageven: ze zijn die kabel vergeten trekken (of ze zijn kabelbreuken in de koffer beu want dat is een terugkerend probleem bij heeeeel veel FCA producten. onze Guiletta inclusief...) Ze hebben er wel een vertraging gestoken zodat je mooi op tijd met je hoofd uit de koffer bent voordat hij sluit. Een oplossing voor een probleem dat geen probleem mocht zijn. Maar desalniettemin: kuddo’s!
En eerlijk is eerlijk, na 5 jaar een 159 en 4 jaar een Guiletta te hebben vind ik die eigenaardige Italiaanse trekjes wel charme hebben eigenlijk. Dat hoort erbij en dat doet je glimlachen. Zie het was als je vrouw haar eigenaardige trekjes, alleen jij kent ze en kan ze waarderen. Maar je ziet ze er nog liever door :).
En hoho inderdaad, wat een prachtig blok! Daar komt een mens inderdaad hebberig van! De Cayenne zal vast op 90% van de vlakken een betere auto zijn. Maar de Levante zal je toch meer glimlachjes geven, en dat is toch wat ik wil in een auto. Kleine kindjes klein speelgoed, grote kindjes groot speelgoed :p
Bij elk ander automerk ter wereld zou de wagen na het drukken van de knop een piepsignaal geven om duidelijk te maken dat de kofferklep een beweging gaat maken. Ook dat ontbrak hier. Ach, Italiaanse charme.
Ps: Ik weet waarom deze Levante mij zo veel doet. In essentie ligt dit zo laag als een stationwagen. Waardoor dit een soort van Alfa Brera Break is in een Cypberpunk 2077 manier van denken...
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 23 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 23 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden