Met de GT-R hebben de gevestigde waarden een duidelijk lesje in benchmarking gekregen van de Japanners. Dat ook Honda z'n ogen goed de kost heeft gegeven bij de concurrentie tijdens de ontwikkeling van de CR-Z vertelt Terukazu Torikai, hoofdingenieur als het gaat om het chassis van de nieuwste Honda telg. Met de Mini, Scircocco en zelfs een Lotus Elise als voorbeeld scheppen ze hoge verwachtingen. Of het ze gelukt is, blijft af te wachten tot de eerste rijtests.
Recente reacties
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Wel het artikel lezen, of op zijn minst de context er bij geven. "Zo erg is gsm'en in de auto - als...
Door this 4 uur geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Ben ik voor uniformiteit qua straffen? Ja absoluut. 2 weken je rijbewijs kwijt in Limburg en Oost-...
Door John 4 uur geleden
De EV-Gids is hier: gratis, online magazine vol info en tips over elektrisch rijden
Mijn anti-spam,internet filter vind die website maar fishy ..... ik kan er dus niet naartoe
Door Jan 8 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Daartegenover staat dat je capaciteitstarief de hoogte in gaat. Opladen van de wagen met de...
Door Maarten 9 uur geleden