Jaguar stelt met de MY2013 vernieuwingen vooral twee nieuwe motoren voor.
De eerste is een turbogeladen 2.0 viercilinder met 240 pk (340 Nm), de tweede is de 3.0 V6 met 340 pk en 450 Nm. De 2.2 diesel in de XF en XF Sportbrake werd ook aangepast en kan nu 163 (en 400 Nm) of 200 pk (450 Nm) kwijt.
De dempers en vering werd verder aangepast voor een hoger rijcomfort. Binnenin werd een aangepaste versie van Jaguars audiosysteem geplaatst, met 380W of 825W. De interface van het navigatiesysteem werd verbeterd.
De V6- en V8-motoren krijgen een start/stopfunctie, die het verbruik met vijf procent moet doen dalen. Alle automaten zijn vanaf MY2013 achttrapsautomaten.
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 6 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 9 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
En wat met capaciteitstarief? Het is allemaal zo simpel niet. Ik heb geen vennootschap, ik krijg...
Door this 9 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Mij lijkt het dat de (negatieve) reacties hier vooral komen van mensen die een eigen vennootschap...
Door Bjorn 10 uur geleden