De huistuner van Mitsubishi 'Ralliart' stopt er mee. Het kreunt te hard onder de financiële crisis en kan het niet meer aan. We namen de Colt variant, de enige beschikbaar hier, vorig jaar eens onder handen. Spectaculair was het niet, een gemis wordt het ook niet. Maar jammer is het zeker wel. Wat er met de huidige Ralliart modellen gebeurt is niet gekend, er zullen er alvast geen nieuwe meer bij komen. Ook nieuwe rallyauto's zijn bij deze uitgesloten. Ralliart was sinds 1984 operatief als zelfstandige dochteronderneming van Mitsubishi.
Laatst gepubliceerd
Reacties (1)
Plaats een reactieik vond de Colt Ralliart toch een aangename verrassing tegen die 2, hij was snel zat en stuurde goed, alleen zijn koetswerk had hij tegen
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden