Geen Airflow of Pluriel voor deze open DS3, wel gewoon een verstaanbaar Cabrio-achtervoegsel. Toch gaat het niet om een echte cabriolet, aangezien de zijkanten mee wegplooien.
Al bij al zijn we het er in de redactie allemaal over eens, in Parijs mag hij er zijn. De lijnen kloppen en ook de manier waarop het cabriodak wegplooit is apart. Toch zien we ook dat Citroen niet wegsteekt dat de aanval op de Fiat 500c geopend is. Voor wanneer is de DS3 Cabrio R, om tegenover de Abarth 500c te plaatsen?
Recente reacties
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 5 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 5 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Geloof je het zelf? Stroohm wilt dit natuurlijk, want dan kunnen zij dik cashen. Maar dit is...
Door this 5 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 12 uur geleden