De 2de generatie van de Continental gaat nu toch al weer mee van 2011, tijd dus voor een facelift.
Sinds de lancering van de 4.0 V8, die we kennen uit de Audi RS7, kan de GT terug op wat bijval rekenen. Toch kan je maar beter op de 3-4 jaar er een facelift tegenaan gooien, want voor dat geld wil je natuurlijk het nieuwste van het nieuwste.
Veel is er sinds de lancering van de Conti in 2003 nooit veranderd. Het design van onze landgenoot Dirk Van Braeckel houdt eigenlijk nog altijd stand. Bentley gaat dus ook op dat elan verder en beperkt de wijzigingen tot nieuwe luchtgleuven vooraan en een luchtsleuf met Bentley-B achter de voorwielen.
Binnen is het instrumentenpaneel bij de tijd gebracht en zijn de veel te kleine schakelpeddels groter gemaakt.
Recente reacties
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 12 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 12 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Geloof je het zelf? Stroohm wilt dit natuurlijk, want dan kunnen zij dik cashen. Maar dit is...
Door this 12 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 19 uur geleden