Bij Mini is de grote nieuwigheid de plug-in hybride variant van de Countryman. Al moeten ze hem wel nog even opladen.
Groter, dat was de Countryman vooral geworden. 20 cm extra, die je voor vanalles en nog wat kan gebruiken. Maar in Brussel hebben de Mini-mannen ook de plug-in hybride Countryman bij. Nuttig gebruik van die twintig centimeter dus voor het batterijpak. Al gooien ze die elektrische aandrijving volledig onder de wagen, zodat je de bagageruimte onverminderd kan blijven gebruiken.
De technologie neemt Mini complexloos over van de BMW, waar we dezelfde opstelling vinden in de 225xe Active Tourer. Dat is dus de 1.5 driecilinder benzinemotor, met 136 pk die wordt aangevuld met een elektromotor tot een totaal van 224 pk.
Recente reacties
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 6 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 7 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Geloof je het zelf? Stroohm wilt dit natuurlijk, want dan kunnen zij dik cashen. Maar dit is...
Door this 7 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 14 uur geleden