Fiat creëerde samen met enkele kunstenaars een unieke 500 Abarth. Zonder motor, wel met kloppende harten. De wagen bestaat namelijk volledig uit vrouwen met bodypaint. En wie zijn wij om daar over te klagen?
Samen met kusntenaar Craig Tracy maakte Fiat een speciale 500C Abarth voor het jaarlijkse Body Issue magazine van ESPN (lees: de Snoecks met sportmensen). Door de sportmensen zo te positioneren en daarna in te kleuren bekom je het effect dat je naar een wagen aan het kijken bent - toch vanop 20m afstand en zonder bril. De advertentie kreeg de leuke tekst "Made of pure muscle".
Een leuk idee, al is het niet meer nieuw. Australië gebruikte het al eens eerder voor een campagne omtrent veilig verkeer. En een Internationale Motorcycle Roadshow tour uit datzelfde land gebruikte vrouwen in een motorpositie.
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 45 min geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 4 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
En wat met capaciteitstarief? Het is allemaal zo simpel niet. Ik heb geen vennootschap, ik krijg...
Door this 4 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Mij lijkt het dat de (negatieve) reacties hier vooral komen van mensen die een eigen vennootschap...
Door Bjorn 5 uur geleden