Nissan drijft spot met Tesla-hype... Leaf-style

nissan-tesla-spot

Het zal je zeker niet ontgaan zijn dat nieuwe aankondigingen van Tesla gepaard gaan met massahysterie zoals we die kennen bij Apple-producten of als Adele een nieuw album dropt. Nissan, die begrijpt het eigenlijk niet zo goed...

De Leaf is wereldwijd de meest verkochte elektrische wagen. Al voelen de Japanners met de voorbestelling-hype van de Tesla Model 3 de hete adem in hun nek. Het is dus tijd om ten strijde te trekken, in de vorm van een humoristische advertentie bijvoorbeeld.

In die advertentie vraagt Nissan zich openlijk af waarom je 1.000 dollar zou betalen om in een wachtrij te staan terwijl je meteen over een Leaf kan beschikken mét 4.000 dollar cashback. En hoewel de Japanners vergeten dat de Model 3 een totaal ander baasje is dan zo'n Leaf, kunnen we niet anders dan ze ergens wel gelijk geven.

Nissan-Tesla-Spot
Tijdstip: 09:45
Auteur: Auteur: Yves
Reacties: 1 reactie

Laatst gepubliceerd

Reacties (1)

Plaats een reactie
berre 06:51
afbeelding van berre

is dan ook ugly as hell maar kom, toch respect voor de marketing-boys :-)

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws