Het zal je zeker niet ontgaan zijn dat nieuwe aankondigingen van Tesla gepaard gaan met massahysterie zoals we die kennen bij Apple-producten of als Adele een nieuw album dropt. Nissan, die begrijpt het eigenlijk niet zo goed...
De Leaf is wereldwijd de meest verkochte elektrische wagen. Al voelen de Japanners met de voorbestelling-hype van de Tesla Model 3 de hete adem in hun nek. Het is dus tijd om ten strijde te trekken, in de vorm van een humoristische advertentie bijvoorbeeld.
In die advertentie vraagt Nissan zich openlijk af waarom je 1.000 dollar zou betalen om in een wachtrij te staan terwijl je meteen over een Leaf kan beschikken mét 4.000 dollar cashback. En hoewel de Japanners vergeten dat de Model 3 een totaal ander baasje is dan zo'n Leaf, kunnen we niet anders dan ze ergens wel gelijk geven.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 23 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 23 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden