De komst ervan is geen verrassing. Vorig jaar al toonde Volkswagen ons het Cross UP! concept, die moest ons warm maken voor een vijfdeurs variant. Vandaag wordt die officieel bekend gemaakt, al is die weinig spannends. De verschillen tussen beiden beperken zich echter tot de twee extra deuren.
Met de twee extra deuren is de achterbank nu een pak toegankelijker. Achteraan beschik je over 94,7 centimeter hoofdruimte en 79,5 centimeter beenruimte. De kofferruimte blijft 252 liter groot, leg je de achterbank plat, dan beschik je over 951 liter bagageruimte. Ook onder de kap blijft alles hetzelfde. Ook in de vijfdeurs-variant is enkel de 1.0 liter bluemotion beschikbaar met 60 of 75 pk aan vermogen. Het gemiddeld verbruik zou 4,3 liter per 100 km bedragen. De orderboeken zijn in Duitsland reeds geopend, de eerste leveringen zouden voor mei zijn. Voor de vijfdeurs betaal je in Duitsland 475 euro extra, wat het totaal er op 10.325 brengt.
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Dus liever volle pot betalen, dan met overschot aan zonnepanelen ? En 2 aansluitingen... Als...
Door David 19 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
In mijn ogen helemaal niet zo dom. Dit heb ik zelf ook al overwogen wanneer ik full elektrisch zou...
Door Maarten 1 dag geleden
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 1 dag geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 1 dag geleden