![matt becker 3 matt_becker_3](https://autofans.be/sites/default/files/styles/artikel_intro/public/media/varia/matt_becker_3.jpg?itok=jqCFOs-4)
Matt Becker, de man die mede verantwoordelijk is voor het heerlijke stuurgedrag bij Lotus, verkast naar Aston Martin en neemt zijn jarenlange ervaring mee om de nieuwe modellen van het merk op punt te krijgen.
Na 26 jaar bij Lotus gaat Matt Becker een nieuwe uitdaging aan. Bij het kleine sportmerk was hij chief engineer, bij Aston Martin (AM) gaat hij een soortgelijke rol uitvoeren. Zijn taak is dan ook duidelijk: zorg ervoor dat de nieuwe generaties Aston Martin rijden als een droom.
Daarvoor gaf Andy Palmer, de nieuwe grote baas bij AM, hem de verantwoordelijk over de dynamiek van de wagens, de aerodynamica, NVH (noise, vibration, harshness) en het testen. Als je even in het achterhoofd houdt hoe goed die kleine karretjes van Lotus sturen, dan kan er wel eens een mooie toekomst in het verschiet zitten voor de toekomstige Aston Martins.
Recente reacties
Elektrische Cupra Tavascan geprijsd: dit kost de Spaanse Volkswagen ID.5 (2024)
Veel te laat uitgekomen. Kan al aanzien worden als oldtimer aan de snelheid dat EVs evolutie maken...
Door Kevin 1 dag geleden
Elektrische Cupra Tavascan geprijsd: dit kost de Spaanse Volkswagen ID.5 (2024)
Zeker niet, deze auto wordt vervaardigd in China.
Door Tobias 1 dag geleden
Update je Mercedes, want misschien krijgt die gratis een automatische inhaalfunctie
Vanaf welk bouwjaar je dit krijgt, verschilt van model tot model. In het geval van de GLC lijkt dit...
Door Joram 1 dag geleden
Update je Mercedes, want misschien krijgt die gratis een automatische inhaalfunctie
GLC met DAP+ vanaf welk jaar?
Door Arnold Meynaerts 2 dagen geleden