Rolls-Royce maakt van 2020 gebruik om haar logo een update te geven. Dat ziet er nu veel meer 2D uit.
De trend om de logo's meer in 3D te zetten lijkt wat voorbij in de autowereld. Ook Rolls-Royce vlakt haar logo nu wat af en laat het wat soberder overkomen. Met het afvlakken van het logo lijkt Rolls-Royce meer in te zetten op digitalisering, in navolging van andere merken als Volkswagen, Toyota en BMW.
meer engeltje
De Spirit of Ecstasy, het gevleugelde figuurtje dat de Rolls'en kenmerkt komt wel wat prominenter in beeld. Daarentegen zal de dubbele R voortaan niet altijd meer vergezeld zijn van de 'Rolls-Royce' tekst. Mooi? Wij vinden het alvast stijlvol.
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 5 uur geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 1 dag geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden