Gemballa is dood, lang leve Gemballa! Dat het overlijden van Uwe Gemballa niet betekent dat het merk verdwijnt, zien we met deze bewerking van de Porsche 911 S Cabriolet.
Er wordt vooral optisch gesleuteld aan de Porsche 911 S Cabriolet, dus verwacht geen motorische wijzigingen of monsterlijke waarden. Monsterlijk is de prijs dan weer wel, voor de bodykit vraagt Gemballa 19.860 euro, omdat men koolstofvezel gebruikte als materiaal. Opvallend zijn de zes uitlaten achteraan. Voor nog eens minimaal de helft van dat bedrag krijg je er de 21 inch velgen met bijhorende banden. Optioneel wil Gemballa ook nog een aangepast Brembo-remsysteem plaatsen, wie wat sportiever wil rijden kiest daar natuurlijk de 30 mm kortere veren bij.
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 5 uur geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 1 dag geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden