Eerste schetsen van de Lorinser SLS AMG

Met de voorstelling ervan op de IAA in Frankfurt werd deze SLS AMG eindelijk officieel publiek kenbaar gemaakt. Hij zou de nieuwe supercar van Mercedes moeten worden na het McLaren tijdperk. Dat het geen vervanger zal worden, weten we al langer maar het zal hoe dan ook niet makkelijk worden om een slag te slaan in het fel begeerde supercar segment. En tuners zijn maar al te graag aanwezig in dat supercar segment. Wagens die er opzich al goed uitzien (of toch meestal) nemen zij even onder handen om er nieuwe bumpers & side skirts op te vijzen en in het beste geval het aantal pk's op te schroeven.

Het is in dit geval Lorinser dat haar eerste schetsen toonde van haar SLS AMG. Ze maakte de SLS AMG een stuk agressiever. Dat doen ze door gebruik te maken van de luchtinlaten, contrasterende kleuren, carbon gebruik in de bumper vooraan en bruute lijnen. Echte cijfers, figures of facts zijn er nog niet bekend. Dus op het bekijken van de eerste schetsen na, is er weinig te doen. Welke er uiteindelijk in productie gaat is dus ook nog niet geweten.* "Whether there will be a small-batch production of either of the two studies - and where applicable the final design - has not yet been decided."*

 

Met de voorstelling ervan op de IAA in Frankfurt werd deze SLS AMG eindelijk officieel publiek kenbaar gemaakt. Hij zou de nieuwe supercar van Mercedes moeten worden na het McLaren tijdperk. Dat het geen vervanger zal worden, weten we al langer maar het zal hoe dan ook niet makkelijk worden om een slag te slaan in het fel begeerde supercar segment. En tuners zijn maar al te graag aanwezig in dat supercar segment. Wagens die er opzich al goed uitzien (of toch meestal) nemen zij even onder handen om er nieuwe bumpers & side skirts op te vijzen en in het beste geval het aantal pk's op te schroeven.

Het is in dit geval Lorinser dat haar eerste schetsen toonde van haar SLS AMG. Ze maakte de SLS AMG een stuk agressiever. Dat doen ze door gebruik te maken van de luchtinlaten, contrasterende kleuren, carbon gebruik in de bumper vooraan en bruute lijnen. Echte cijfers, figures of facts zijn er nog niet bekend. Dus op het bekijken van de eerste schetsen na, is er weinig te doen. Welke er uiteindelijk in productie gaat is dus ook nog niet geweten.* "Whether there will be a small-batch production of either of the two studies - and where applicable the final design - has not yet been decided."*

 

Laatst gepubliceerd

Reacties (1)

Plaats een reactie
Wim 19:59
afbeelding van Wim

pijnlijk

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws