Wat moet je aan de pers vertellen wanneer ze je komen vragen wat de roeping is van een zoveelste nieuw model? Wel, soms weet je het gewoon echt niet meer en dan sta je daar met je mond vol tanden. Dit overkwam een woordvoerder van het Duitse merk Audi. Deze stelde dat ze bij het begin van de ontwikkeling van de A7 een duidelijk levensdoel voor dit model voor ogen hadden, maar dat hij dat nu precies even kwijt was wat dat doel nu weer precies mocht wezen.
Volgens een andere bron bleek uit een statistisch onderzoek dat een heel deel klanten op zoek waren naar dit soort van model, het valt namelijk exact tussen de A6 en A8 in. Een andere insider wist te stellen dat : ‘There must be a reason for it,’ said another insider. ‘I mean, it’s not the sort of thing you would just dream. Even though it’s a massive luxury car that’s also a hatchback, which is, as you say in England, twatting silly.’
Tot slot vervoegde een senior Audi Manager het geheel door te suggereren dat er bij Audi reeds een committe zou zijn ingesteld dat als taak heeft een goede en onderbouwde filosofie op poten te stellen die moet verantwoorden dat de bouw en ontwikkelinge van de A7 geen pure tijdsverspillings is geweest.
Misschien is het wel allemaal heel erg simpel en zochten ze bij Audi misschien wel gewoon een model dat eindelijk het rijtje volledig kon maken. Zo tellen we heden ten dage Audi modellen gaande van A1 tot A8. De A2 staat wel niet meer in de catalogus, maar laat dat even een detail wezen.
Wat er uiteindelijk uit de bus zal komen als redelijke verklaring voor de komst van deze A7, die inderdaad een heel nauwe markt komt bespelen tussen de A6 en de A8, zal mijns inziens niets veranderen aan het welslagen van dit model. Het ziet er strak en gelikt uit, en dat is volgens meer dan voldoende om deze wagen aan de man te brengen.
via Sniffpetrol
Recente reacties
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Inderdaad, de doorstroming is vaak een probleem geworden op kruispunten. Zoals je aangaf, is gepast...
Door Maarten 2 dagen geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Het is niet omdat jij stilstaat dat er niks meer gebeurt in het verkeer rond je. Eenmaal je...
Door Jitse 2 dagen geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Toch even melding maken: de hoeveelheid keren dat ik al één of meerdere keren langer voor hetzelfde...
Door JL 3 dagen geleden
Vernieuwde Kia Picanto geprijsd: dit betaal je voor de stoere stadswagen (2024)
Jammer, geen hybride!
Door Wout 3 dagen geleden