Heel wat flitsend blauw en groen op deze concept. In combinatie met het klinisch wit moet de wagen de eco-inborst versterken. De hybride EcoCharge geeft weer dat Suzuki ook met hybride concepten bezig is. Bedoeling was om het verbruik te verbeteren zonder aan prestaties te moeten inboeten. Suzuki claimt een verbruiksdaling van 25 procent, terwijl de handling van de Kizashi ongewijzigd blijft.
Onder de kap een 144 pk sterke 2.0 benzinemotor in combinatie met een 15 kW (20 pk) sterke elektrische motor, die gebruik maakt van lithium-ion batterijen. De elektrische motor staat de benzinemotor wanneer dat vereist is. Zoals tegenwoordig wel vaker gebeurt, zorgt Suzuki ook bij deze EcoCharge voor een start/stop-systeem, recuperatie van de remenergie, het afsnijden van de benzinetoevoer bij het lossen van het gaspedaal en banden met lmage rolweerstand.
Via: Motorauthority
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden