Facelifts bij de vleet in de Ford-gemeenschap. Zowel de Focus als de C-Max kregen een nieuwe snoet aangemeten, een snoet die groeide en aansluit bij de Mondeo die bijna bij de dealers staat.
Voor de Focus voorzag Ford een gapende grille waardoor de koplampen een stuk fijner overkomen dan voor de facelift. Ford wil echter verder gaan dan de buitenzijde, want ze introduceren wat nieuwe motorversies. Zo zien we voor het eerst de 1.5 TDCi in de motorruimte van de Focus verschijnen, maar ook de 1.5 EcoBoost benzinemotor is nieuw en vervangt de 1.6 EcoBoost.
De knoppenparade op de middenconsole is met de facelift ook verdwenen. Dat is misschien nog hetgene we het meeste toejuichen aan dee Focus facelift. Als eerste model krijgt de Focus ook het SYNC2-systeem, Fords in-car connectivity systeem, ter beschikking, al wil Ford dat intussen ook monteren op de Edge en C-Max. Zo groot is die primeur dan weer niet meer.
Recente reacties
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 19 uur geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 2 dagen geleden