Het Duitse tuningsbedrijf Lexmaul heeft een krachtkuur ontwikkeld om de Opel Corsa GSI. Door de Corsa GSi(150pk) aan een computer te hangen, kan Lexmaul met één druk op de knop 60 pk meer halen uit de 1.6 viercilinder turbo. Daarmee krijgt de GSi 210pk en het koppel neemt toe tot 295 Nm. Een winst van 95 Nm. Ter vergelijking, de OPC heeft 192pk en 230nm koppel. De hele behandeling van de auto kost in Duitsland 899 euro. Voor 179 euro extra zetten de Duitsers de Corsa ook nog 30 mm dichter op de weg. De GSI kost hier 16260,33 euro, de opc 23899 euro. Mijn keuze is dan toch al gemaakt.

Het Duitse tuningsbedrijf Lexmaul heeft een krachtkuur ontwikkeld om de Opel Corsa GSI. Door de Corsa GSi(150pk) aan een computer te hangen, kan Lexmaul met één druk op de knop 60 pk meer halen uit de 1.6 viercilinder turbo. Daarmee krijgt de GSi 210pk en het koppel neemt toe tot 295 Nm. Een winst van 95 Nm. Ter vergelijking, de OPC heeft 192pk en 230nm koppel. De hele behandeling van de auto kost in Duitsland 899 euro. Voor 179 euro extra zetten de Duitsers de Corsa ook nog 30 mm dichter op de weg. De GSI kost hier 16260,33 euro, de opc 23899 euro. Mijn keuze is dan toch al gemaakt.
Recente reacties
Over Suzuki en MG, met Bart Hendrickx - RoadTrip Salonspecial
altijd al sympathie gehad voor Suzuki. Maar wat hangt die PSA leeuw daar in die catacomben te doen...
Door suskewiet 6 uur geleden
Rij-impressie + video: Hyundai Tucson (2020)
U bedoelt 2.0 diesel de 18d ;) die zijn wel zuinig idd
Door Davy vd 16 uur geleden
Rijtest: Fiat Panda Hybrid (2020)
Groot gelijk maar Is nu veranderd. Die batterij staat nu rechts onder de passagiers zetel.
Door Joris Vanlishout 17 uur geleden
Prijslijst: zoveel kost de nieuwe Volkswagen Tiguan eHybrid (2020)
Geraard Oogle zegt dat het een 13kWh batterij is.
Door John 1 dag geleden