Nu we de voorsteling van de gloednieuwe E-klasse achter de rug hebben is het niet moeilijk om in te beelden hoe de break er zal gaan uitzien. Voor diegenen die daar toch enige hulp bij nodig hebben heeft motorauthority een impressie gemaakt van deze stationwagen. Net zoals bij de vorige generaties krijgt bij deze variant van de E-klasse de functionaliteit voorrang en wordt de laadruimte niet opgeofferd voor een meer sportief design van de achterpartij. Dat de computertekeningen de realiteit benaderen kan je afleiden uit de reeds eerder vertoonde spyshots van gecamoufleerde testmodellen.
Het motorenpallet zal ongeveer identiek zijn aan dat van de berline. Een breed gamma gaande van vier cilinders voor de basismodellen tot acht cilinders voor de duurste uitvoeringen. Bij de dieselmotoren zal het topmodel de E350cdi zijn die over 231pk zal beschikken en 0.5l per 100km zuiniger zal zijn dan de 320cdi die hij komt te vervangen. Qua afmetingen zal deze E-break lichtjes toenemen om vooral de achterpassagiers van meer ruimte te voorzien.
via motorauthority
Nu we de voorsteling van de gloednieuwe E-klasse achter de rug hebben is het niet moeilijk om in te beelden hoe de break er zal gaan uitzien. Voor diegenen die daar toch enige hulp bij nodig hebben heeft motorauthority een impressie gemaakt van deze stationwagen. Net zoals bij de vorige generaties krijgt bij deze variant van de E-klasse de functionaliteit voorrang en wordt de laadruimte niet opgeofferd voor een meer sportief design van de achterpartij. Dat de computertekeningen de realiteit benaderen kan je afleiden uit de reeds eerder vertoonde spyshots van gecamoufleerde testmodellen.
Het motorenpallet zal ongeveer identiek zijn aan dat van de berline. Een breed gamma gaande van vier cilinders voor de basismodellen tot acht cilinders voor de duurste uitvoeringen. Bij de dieselmotoren zal het topmodel de E350cdi zijn die over 231pk zal beschikken en 0.5l per 100km zuiniger zal zijn dan de 320cdi die hij komt te vervangen. Qua afmetingen zal deze E-break lichtjes toenemen om vooral de achterpassagiers van meer ruimte te voorzien.
via motorauthority
Recente reacties
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Inderdaad, de doorstroming is vaak een probleem geworden op kruispunten. Zoals je aangaf, is gepast...
Door Maarten 2 dagen geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Het is niet omdat jij stilstaat dat er niks meer gebeurt in het verkeer rond je. Eenmaal je...
Door Jitse 2 dagen geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Toch even melding maken: de hoeveelheid keren dat ik al één of meerdere keren langer voor hetzelfde...
Door JL 3 dagen geleden
Vernieuwde Kia Picanto geprijsd: dit betaal je voor de stoere stadswagen (2024)
Jammer, geen hybride!
Door Wout 3 dagen geleden