Zouden we de Lexus LF-A dan toch in de showroom kunnen verwachten? Geruchten deden de ronde dat dit niet meer het geval zou zijn, maar deze spy shots laten wel degelijks anders vermoeden. Het zou dan ook goed kunnen dat de officiële presentatie van deze sportwagen uit de Lexus-stal haar debuut zal meemaken op de Tokyo Motor Show in Oktober.
Reden voor deze positieve voorspelling is dat dit testmodel voorzien is van enkele nieuwe details die nog niet te zien waren op vorige spy shots. Zo kan je de duidelijk de nieuwe achterlichten zien die er al zeer productieklaar uitzien. Verder is ook opvallend hoezeer het koetswerk veel meer afgewerkt is. Opvallend aan de LF-A zijn nu al reeds de 3 centrale uitlaten. Na de IS-F met zijn schuin boven elkaar geplaatste uitlaten toont Lexus ook hier dat de conventionele manier niet altijd de absolute 'way to go' hoeft te zijn.
Als de LF-A daadwerkelijk het productiestadium haalt dan zal hij waarschijnlijk om en bij de $200.000 gaan kosten. Voorzien van een 5.0l V10 motor met ongeveer 500 + pk zal hij niet moeten onderdoen voor de gemiddelde Porsche 911 of Aston Martin V8 Vantage. De productie zou bewust ook laag gehouden (1000 exemplaren) worden om enerzijds de exclusiviteit te behouden en om anderzijds ook niet te blijven zitten met een aanbod aan wagens dat niet verkocht raakt.
via motorauthority
[
]1
Zouden we de Lexus LF-A dan toch in de showroom kunnen verwachten? Geruchten deden de ronde dat dit niet meer het geval zou zijn, maar deze spy shots laten wel degelijks anders vermoeden. Het zou dan ook goed kunnen dat de officiële presentatie van deze sportwagen uit de Lexus-stal haar debuut zal meemaken op de Tokyo Motor Show in Oktober.
Reden voor deze positieve voorspelling is dat dit testmodel voorzien is van enkele nieuwe details die nog niet te zien waren op vorige spy shots. Zo kan je de duidelijk de nieuwe achterlichten zien die er al zeer productieklaar uitzien. Verder is ook opvallend hoezeer het koetswerk veel meer afgewerkt is. Opvallend aan de LF-A zijn nu al reeds de 3 centrale uitlaten. Na de IS-F met zijn schuin boven elkaar geplaatste uitlaten toont Lexus ook hier dat de conventionele manier niet altijd de absolute 'way to go' hoeft te zijn.
Als de LF-A daadwerkelijk het productiestadium haalt dan zal hij waarschijnlijk om en bij de $200.000 gaan kosten. Voorzien van een 5.0l V10 motor met ongeveer 500 + pk zal hij niet moeten onderdoen voor de gemiddelde Porsche 911 of Aston Martin V8 Vantage. De productie zou bewust ook laag gehouden (1000 exemplaren) worden om enerzijds de exclusiviteit te behouden en om anderzijds ook niet te blijven zitten met een aanbod aan wagens dat niet verkocht raakt.
via motorauthority
Recente reacties
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 4 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 4 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Geloof je het zelf? Stroohm wilt dit natuurlijk, want dan kunnen zij dik cashen. Maar dit is...
Door this 5 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 12 uur geleden