Wie zijn hart vasthield met de schrik dat Porsche een kleinere SUV zou bouwen, is bij deze gerustgesteld. Volgens insiders zou Porsche geen baby Cayenne maken omdat ze vrezen nadien minder van de nieuwe Cayenne te kunnen verkopen. Volgens Porsche is dat exact wat er gebeurt in het Audi kamp. Daar zou de Q7 een pak minder verkopen sinds de lancering van de Q5. Hoewel me dat ergens logisch lijkt, lijken met dit toch twee andere segmenten. Zou de Boxster geen Cayman kopers stelen en vice versa?
De nieuwe Cayenne is wel nog steeds de vreemde verschijning binnen het Porsche gamma. Maar hij is wel de belangrijkste. Want 50 procent van de winst die Porsche maakt, is te danken aan de Cayenne -schrijnend- De nieuwe Cayenne gaat vanaf 29 mei bij de dealers staan. Hij krijgt opnieuw een diesel onder de kap en krijgt voor het eerst een hybride variant.
Via Autocar
Recente reacties
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 21 uur geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 2 dagen geleden