Er woelt een hevige strijd in reclameland. De ene hippe advertentie is nog maar net gelanceerd, of er staat er al een andere klaar om alle aandacht op te eisen. Dit keer trekt VW aan de bel om alle ogen op hen te richten. Ze komen namelijk op de proppen met een heuse eetbare advertentie. In het kader van de lancering van de Golf R in Zuid-Afrika hebben de marketingjongens deze "Eat the Road" campagne bedacht. Hiermee verwijzend naar de gretigheid waarmee de Golf R kilometers asfalt weet te verslinden.
Dit artikel brengt ons bij een leuke vraag: Welke advertentie of reclamevideo verdient er volgens jullie nog een originaliteitsprijs?
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 4 uur geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 1 dag geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden