Nissan vult het gat op tussen de reguliere GT-R en de compleet van de pot gerukte Nismo-uitvoering. Die opvulling heet Track Edition en neemt componenten van de Nismo over voor een zachter prijsje.
De GT-R is zo'n automobiel waarbij je zelfs bij de instapversie niet het gevoel hebt een kat in een zak te kopen. Echter leven we nu eenmaal in een maatschappij waarin het altijd 'meer en beter' moet. Waardoor Nissan ook bij het faceliftmodel op de proppen komt met een Track Edition. Een soort van mishmash tussen reguliere GT-R en Nismo-uitvoering.
Aan de éne kant heb je de krachtbron die standaard blijft - niet dat je iets tekort komt met een 570 pk sterke 3.8 V6 -, aan de andere kant mechaniek van de opperbaas. Zo tekenen speciaal voor Nismo ontwikkelde dempers van Bilstein present met drie standen en onderdelen die de carrosseriestijfheid op het niveau van de Nismo brengen. Verder vallen er nog 20-duims aluminium velgen te rapen, straffere sportstoelen van Recaro en een koolstofvezel achterspoiler.
Wat het moet kosten? 114.900 euro. De prijs van een Porsche Carrera S zeg maar. Waardoor 'ie wel even 15.000 euro duurder is dan een standaard GT-R. Anderzijds, de Nismo kost meteen 184.900 euro.
Recente reacties
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 19 uur geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 2 dagen geleden