Honda neemt geen spannende zaken mee naar Genève, wel de facelift van haar Accord sedan en break. Verschillen met de vorige variant zijn een nieuwe grille vooraan in combinatie met nieuwe koplampen. Verder merken we nieuwe bumpers op en vinden wat extra chrome hier en daar. De middenklasser krijgt ook bochtverlichting mee en hij zou beter dan ooit zijn geïsoleerd. Onder de kap ligt een 2.2 i-DTEC motor met 150 pk. Dat blok kan, na aerodynamische aanpassingen aan de wagen, nu een C02 uitstoot van 138 g/km voorleggen. In de S-varianten, zoals we ze hier in onze galerij zien, schuilt 180 pk.
Lees meer
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 2 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 3 dagen geleden