Als ik aan Buick denk, denk ik aan gepensioneerde Amerikanen. Blijkbaar heeft Buick ergens in zijn geschiedenis een sportieve lijn zitten die bestond uit wagens met turbomotoren. Meer moest GM niet hebben om de Opel Insignia OPC te converteren naar een Buick Regal GS. Het gaat nog wel over een concept, maar veel concept is hier niet meer aan. Leuk detail is dat de Regal GS niet over de 325 pk sterke 2.8 V6 Turbo beschikt van de Insignia OPC.
Bij Buick willen ze uitsluitend viercilinders gebruiken op hun Regal. Daarom gebruiken ze de geblazen 2.0 viercilinder. Ze hebben de 2 liter wel getuned zodat hij nu 255 pk en 400(!) Nm voortbrengt. De vierwielaandrijving uit de OPC en Saab Turbo X blijven wel aanwezig.
Recente reacties
Deze Naran tikt de 322 km/u aan voor je Dacia Spring überhaupt 100 rijdt...
Geef mij maar 1 Naran ipv 118 dacia's.
Door this 4 uur geleden
Deze Naran tikt de 322 km/u aan voor je Dacia Spring überhaupt 100 rijdt...
Prijs vanaf 2 miljoen euro :p dus je kan 118 dacia spring's kopen voor dat geld :D Een...
Door Adriaan 6 uur geleden
Deze Naran tikt de 322 km/u aan voor je Dacia Spring überhaupt 100 rijdt...
Best leuk om met Dacia Spring te vergelijken, maar als je dat doortrekt, kan je voor het geld van 1...
Door De Rem 8 uur geleden
We rijden 6 maanden Mercedes EQE: Wat wil jij weten?
Met welke BMW vergelijk je dan? Die hebben toch ook geen kofferruimte vooraan?
Door this 10 uur geleden