Laat ons beginnen met de zwakste schakel van de stand, de SpeedART SP91-R. Op basis van de 991 Carrera S bouwden ze een sportievere ophanging, vernieuwd geluidssysteem binnenin maar vooral een verschrikkelijke bodykit. Op hun stand lezen we nochtans dat dit een aerodynamisch pakket is, maar als je de afwerking ervan van wat dichter bij gaat bekijken dan kom je tot de conclusie dat dit slechte Tupperware is. Spleten, gaten, slecht afgementen. Kortom, geen enkele meerwaarde. De andere wagen op hun stand, de BTR-II 660 EVO, maakt die blunder echter ruimschoots goed.
Je kan de opgevoerde 997 Turbo cabrio verkrijgen in twee vermogensvarianten, een met 600 pk en 820 Nm en een met 650 pk en 910 Nm. Straffe cijfers waarmee de Porsche in 2,5 seconden naar 100 km/u snelt. Nieuw op de kit is het Formule1 stuur, verbeterde ophanging, Sport Chrono Plus pakket, 20 inchers en een vernieuwd uitlaatsysteem. De BTR-II 660 EVO kost je 185.000 voor de zwakste variant en 201.000 euro voor de strafste.
Recente reacties
Oldtimers opgepast: dit moet je weten voor je de LEZ van Antwerpen of Gent binnen rijdt
Regeltjes, Regeltjes en nog eens regeltjes, we worden hoe langer hoe meer behandelt gelijk kleuters...
Door Sparky 1 dag geleden
Oldtimers opgepast: dit moet je weten voor je de LEZ van Antwerpen of Gent binnen rijdt
En dat is dan een reden om voordelen te krijgen ? Straks vragen bezitters van een Ferrari ook nog...
Door Jos D. 1 dag geleden
Oldtimers opgepast: dit moet je weten voor je de LEZ van Antwerpen of Gent binnen rijdt
Doodziek wordt je van al die regeltjes pure geld klopperij van nare bureau mannetjes of vrouwtjes...
Door Roelof 1 dag geleden
Oldtimers opgepast: dit moet je weten voor je de LEZ van Antwerpen of Gent binnen rijdt
Zou men niet beter stoppen met deze onzin. LEZ is gewoon een verkapte vorm van belastingen. Mensen...
Door joseph 1 dag geleden